sinemkayaaa Merhaba hanımlar bu zamana kadar tsh hep normal çıkardı 2.2.5 felan geçen hafta verdiğim tahlil 4.27 çıkmış bişey olurmu yarın kontrolüm var
Melisakplnn sinemkayaaa ilacını kullanmadınmı nasıl birden yükseldiki. Yükselmesi bildiğimiz ğzere iyi değil
Duy_gu sinemkayaaa benim başından belli hep yüksek canım ilaç verirler düzenli olarak kullan tekrar aynı orana düşer stres yapma haftan büyük zatn bişey olmaz inşallah
Niyetim sinemkayaaa endişelenme çünkü ilk tahlilim de oydu ilaçla iki haftada düştü ilaç çok çabuk işe yarıyor
Niyetim sinemkayaaa ayrıca abartılcak kadar yüksek degil 10-15 olunca doktorlar iyi olmadıgını bebekte zeka geriliği olma ihtimali oldugunu söyliyor İçinş ferah tut İlaçla hallolcak bişi
sinemkayaaa Melisakplnn bana hiç ilaç baslamadilar çünkü bu haftama kadar hep normaldi hep 2-2.5 tü ilk defa bu kadar yukselmis
Deletedmom727271 İlaç kullanmanız gerekiyor düşmesi için. Aksi sıkıntı olabilir. Doktorunuza danışmalısınız geçmiş olsun
EssoSavve Benim değerler hamileliğimin başında öyle çıkmıştı 150 mg levetiron verdi direk bir hafta sonra bida test yaptırdım düşmüştü 2 ye korkma yarın kadın doğumla birlikte dahiliyeye de git