Haticekaya1808 An itibari ile 35 haftalık olduk 🤰🏽 uykusuz geceler, ödem , nefes darlığı , mide yanması yaramaz kızımın hareketleri ve daha sayamadığım birçok şey .. Var mı bizim gibi bu haftalarda zorlanan yada rahat geçiren ? 🫠😵💫
dnz_dnz Haticekaya1808 hepsi var, ekstradan enfeksiyon ve hemoroidle uğraşıyorum. Son zamanlar gerçekten de zormuş
041221 Bende tam 35 haftalığım belimin ağrısından ölüyorum sürekli yatırıyor beni ayağa kalkıp iki iş yapiyim bel kalça bacak gidiyor :/
Haticekaya1808 041221 instagram da Melike yoga diye bir bayan var hamilelere uygun egzersiz gösteriyor bende de aynı ağırlar mevcut bugün onu yapacağım sizde deneyebilirsiniz kendinizi yormadan umarım işimize yarar 🥰
Zuzu04 Tüm bu saydıklarınıza ek 3 yaşında kızım var :) ilk gebelik prenses gebelikmiş diyorum hep bol bol uzanır yatar dinlenirdim şimdi 5 dkka uzanamıyorum
Haticekaya1808 Zuzu04 zor oluyordur eminim Allah yardımcınız olsun.. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı dilerim 😇
Kubra1112 Ben daha 32 haftalığım 33 gircem bende mide yanması falan oldu doktor şurup yazdı iyi gelsin die ya bide dün aslınds doktora gittim muayne Allaha şükür oğlum sağlıklı nst bağlandık bişe çıkmadı akşamı serçe parmağımın tırnağn ucu kadar kan gelmiş neden gelir kan bilen var mı ? Bugun doktor sorcam ?
Haticekaya1808 Kubra1112 kan gelmesi normal olmuyor malesef doktoruna sorduğunuz da net cevap verir çok geçmiş olsun