mgmg1 Merhaba kızlar. 34.haftadayım vajina dudak kenarında sivilcemsi bisey cıktı ellediğimde şiş gibi böyle içi dolu sanki göbeğimden de zor görüyorum telefonla foto cekebiliyorum sadece 😟 idrar yaparken sıkıntı olmuyo ama 1-2 gündür yürürken ve otururken sızlatıyo biraz sıkıştığı için. Bu tarz bişey yaşayan var mı? Ne yapmam lazım, travazol falan sürsem iyi gelir mi kalıcı bişeydir diye ödüm kopuyo normal doğumu engelleyebilir😥😥
fatmff mgmg1 Bazen siğil de olabiliyor ve normal doğumu önlüyor siğilse. Bebeğe bulaştığı için sezeryan doğum yaptırıyorlar,kuzenimde o şekilde olmuştu. Yanlış anlamayın endiselendirmek için söylemedim ama öyleyse tedbir alın diye söylüyorum. İnşallah basit bir sivilcedir ve geçer. Benimde bacak aramda çıktı dediğiniz gibi bende göremiyorum bende doktoruna gostericem ne olduğunu şu an bilmiyorum.
Kadze mgmg1 bnde ilk gebeliğimi tam klitorisin oldugu yerde cıkan sivilce için gidince öğrenmiştim hafif sulu kanlı akıyordu bazen 30 haftalıgım hala zaman zaman dudak kenarlarında böle sivilcelee cıkıo sızlatıyor badocerm falan yazmıstı doktorum cıkınca sürüyorum kucukup kayboluyor temizleme işlemini jiletle yapmaktan da cıkıyor olabilir gün içinde cok sık camasırda değiştiriyorum ama akıntı ve mantarda cok oluyor sirkeli suyla da silebilirsin bnmde genel sorunum bu sivilceler hep cözümü böle buldm
mgmg1 fatmff tam dudak kenarında olduğu için doktoruma gösteresim yok şuan erkek doktorum yani çatı muayenesinde doğumda falan gorucek tabiki ama ne biliyim bide cok temiz degil suan her fırsatta temizleyemiyorum ağda zaten imkansız jilet de iyice bozdu 🤦🏻♀️ Bilmiyorum napıcağımk
fatmff mgmg1 Jiletliyorum ben de dediğiniz gibi ağda yapamıyorum jiletten sonra da oluyor normal iltihapli sivilce gibi inşallah öyledir bende şimdilik gosteremem dediğiniz gibi ancak çatı muayenesinde benim o zamana bayan vaktim var sizin az kalmış inşallah basit bi sivilcedir
Elifcam Agda yaptıysanız olur yada mikrop kapıyo benim vardı gecdi bir kaç güne bide ucuk varmı dudağınızda
mgmg1 Elifcam bildiğim kadarıyla yok yani rahatsız eden bişey yok ucu olan bişey çıkmış sadece ve kıllar çıktıkça sanki oraya batıyo hassaslaşıyo o da acı yapıyo olabilir. Travazol kullansam mı kullandınız mı siz
mgmg1 Kadze Kadze badocerm mi dedin canım aliyim yarın süriyim bi. Korkuyorum normal dogumu engeller diye herşey olağan ilerliyor cunku 😏 ucu beyaz cıkmıs ama ici sanki büyük gibi anlamadım senin de oyle miydi😟
Babydr mgmg1 kafana göre ilaç kullanmamanı öneririm bence siğil çıkmış olabilir siğil çıktıysa bulaşıcıdır elini sürme en yakın zamandada doktora görün
Kadze mgmg1 evet beyaz yada hıc uc olmadan direk acıtan bir şişlik camaşır değice oturup kalkarken sızlatıyor bazen Sulu kan akıyor bazen direk sert bir sivilce gibi bacoderm sürünce iyi geliyor birde sık sık sirkeli suyla siliyorum ben mantar oluşumu olmasın diye bnmde en büyük korkum normal dofuma engel olması ama bnmki bence jiletle temizlekten oluyor diye düşünüyorum sizi bilemedim tam ama eger jilet kullanıyorsanız oda yapabilir aman ne zor kadın olmak:)
mgmg1 Kadze kesinlikle bende jileti düşünüyorum eskisi gibi rahat alamadıgım için önümü göremediğimden, daha doğrusu ihmal ettiğim için oranın temizliğini, batıyo oda sivilce yaptı herhalde. Cok tesekkür ederim umarım geçer ya içimi rahatlattınız❤️
Mirzaprens mgmg1 ellediğinizde çok agrıyosa ve şişlik varsa kıl dönmüş oda apse yapmış olabilir arada bnde oluyordu gözümdeb yaş gelirdi sıkardım kanlı iltihap akar içinden kıl cıkardı yanı kıl dönmesi olurdu genede içinize sinmıyorsa bir ebeye falan gösterin erkek dr dan cekınırsnız