Caglamehmet merhabalar bende 3 yıllık evliyim 1,5 yıl sebepsiz bebek sahibi olamadık. Türlü türlü ürünler kürler ovülasyon testleri denedim hiç biri işe yaramadı. Doktora gittiğimizde yumurta takibine başladı ilk ayda hamile kaldım. Kesinlikle doktora gitmesini öneririm. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏