Nurcan6161 Nur234 bi ayazda inşallah Allah kolay doğum nasip etsin🤲 haftamız aynıydı sanki sizle sezeryanmi normalmi sumu geldi sancimi musait zamaninizda bilgi verirseniz sevinirim🥰 bende çok heyecanlıyım 🙈
Suleermz Nur234 bir avazda doğurmayı nasip etsin rabbim inşallah canım hayırlısı ile sağ salim kucağına alırsın bebeğini 😇
Nur234 Nurcan6161 kontrol diye gittik nişan geldi 37+3 de ♥️ Kolestaz problemim olduğundan ve karın çevresi geniş olduğundan acil sezeryana alındık 🌹
Hopee Nur234 benim de ilki zehirlenmeden dolayı zorunlu sezeryan olduğundan yine sezeryan olcak hayırlısı ile