2prensesannesiiii ben özelde kürtaj olmuştum hiç enabiz falan bakmadım doktora gittik doktor raporla beraber bilgi verdi. Herhangi bir şey çıkmadı 2 sinde de sağlıksız gebelik . İkisinin de sonucu aynıydı genelde bebek patolojisinde bir şey çıkmıyor demisti sonrasında genetik pıhtı testi yaptım onda da bir şey çıkmadı rahim filmi de temizdi . Bizden kaynaklanan araştırdığımiz kadarıyla bir şey çıkmadı yani . Senin kanamam devam ediyor mu ,Hatta genetik sonuçlarımın raporu için edevlette baktığımda sonucu doktorunuzdan alınız yazıyordu . Bu tarz özel durumlar internetten görüntülenmiyor öyle bilgi vermişlerdi