eylemmm21x 31 hftaligim karnim cok sertlesio ve bebegim surekli toplniyor bugunde cok hareketliydi normalmi bu durum?
mucizemizibekliyoruzz eylemmm21x kasılma olabilir canım doktoruna mutlaka söyle.. belirli sıklıkla bebeğin toplanıp sertleşmesi bi belirti olabilir
1prensesannesi eylemmm21x sertlesmelerini otururken yada is yaparken değil dinlenip uzanirken takip etmen gerekir bana öyle demişti doktorum
Betus93 eylemmm21x canim ben de bu haftalarda cok cektim. Asiri kasiliyor ve toplaniyor. Karnim hep tas gibi. Rahme baski yapiyor. Nst de sanci cikmamasi da daha tehlike. Cunku acilma yapmis. Rahim agzi incelmis 2 cm aciklik var dedi doktor. Yatiyorum her an
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 yanlış yönlendiriyorsunuz. Bebeğin belirli zaman aralığında toplanması sertleşmesi, kasılma olabilir doktorum söylemişti. Olursa bana söyle demişti..
eylemmm21x mucizemizibekliyoruzz evet kasilmalarimi doktorumda gecen kontrolde farketti ama birsey demedi bu yuzden burda sormak istedim kasilma erken dogum habercisimi?
deletedmom209 mucizemizibekliyoruzz bende doktorum görüp bu ne zamandır oluyo diyene kadar onun kasılma olduğunu farkında bile değildim bebeğimin hareketi diye seviniyordum ama çok bilgili şahışlar ne güzel yönlendiriyor kadını
Minikanne06 mucizemizibekliyoruzz benimde toplanıyo kontrollerde normal çıkıyo uzanınca yayılıyo geri kendi kendine
deletedmom209 eylemmm21x sıklığı ve süresine bağlı olarak erken doğum habercis yada doğuma hazırlık kasılmaları canım süresi uzayan her kasılmada bebek kendini rahime doğru itiyor ve açılma gerçekleşiyor o yüzden dikkat etmelisin bende ilk başlarda kasılma olduğunu farkında değildim bebeğim kendini yaslıyor sanıyordum malum ilk gebeliğin acemiliği
mucizemizibekliyoruzz eylemmm21x erken doğum haberciside olabilir, doğuma hazırlık kasılmaları da olabilir. O yüzden mutlaka doktorunuzu bilgilendirin..
eylemmm21x deletedmom209 bnde önceden hareket saniyordum taki doktorum kasilma diyene kadar ama bugun cok fzla oldu kasilmam 2 hafta sonra zsmanim var doktora o zamana kadar beklesemmi bilemedim:-
deletedmom209 eylemmm21x bence bi git yarın nst çeksin canım ne olur ne olmaz erken teşhis hayat kurtarır
mucizemizibekliyoruzz Minikanne06 belirli sıklıkla ve sürekli oluyorsa aynı zamanda sertleşme yada ağrı yapıyorsa haber ver demişti bana doktorum. Erken doğum habercisi de olabiliyor doğuma hazırlık kasılmaları da olabiliyor. Herkesin farklı yani