M-eng95 bazıları gerçekten acı ağrı vs hiç yaşamamış çok rahat geçirmişler kimisinde hafif ağrı da olmuş bünyeye göre değişiyor sanırım bu epidural..
Pinkpurple aylarca derken ne kadar ağrısını çektiniz doktorunuz ne dedi bununla ilgili? İnşallah kalıcı olmamıştır ve geçmiştir ağrı..zaten kalıcı ağrı olma riski varsa hiç yanaşılmamalı gibi..dediğiniz gibi iğneyi yapan kişi de önemli işinin ehli biri yapmalı.. genelde herkes rahat olduğunu yazmış ama istisnalar da var tabi ağrı kaldığına dair …