Kızlar 9 haftalık gebeyim. Bir kaç gündür sarı yoğun kıvamlı bir akıntım var. Herhangi bir ağrı sızı hissetmiyorum. 1 hafta sonra doktor kontrolüm var. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Yada hala bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum. Sizce bu tehlikeli bir durum mu, normal bir durum mu? İlk gebeliğim, bilgilendirme yaparsanız mutlu olurum, şimdiden teşekkür ediyorum 💐