Deree Hanımlar bakarmisiniz bugün doktora gittim daha önce kanamam vardı hastanede felan yattım geçmişti şimdi ise ultrasonda gorulen Bi kanama var ilaçlarımı aynn devam istihrat dedi
M-eng95 Deree canım demekki kanama alanı var kendine çok dikkat et özellikle havalar çok sıkıntı sakın hasta olma çünkü öksürmek hapşırmak orada baskı yapıyormuş, çalışıyorsan rapor al yat kuzum.
Deree M-eng95 yok çalışmıyorum sürekli yatıyorum halbuki hic kalkmıyorum ilaç iğne devam dedi haftaya tekrar bakicak
M-eng95 Deree Kaç haftalıksın canım? Allahın izni ile inşallah bir şey olmaz, ama dediğim gibi hastalanmamaya dikkat et istirihat et
M-eng95 Deree canım işte o kanama alanı gitsin diye uğraşıyor doktor anladığım kadarıyla büyük ihtimalle de gider inşallah 🙏
Sude_Dursun Benimde kese üstünde kanama olduğunu söyledi doktor ama progestan kullanıyorum ayın 10unda kontrolüm var böyle durumlar da kanama geçiyor mu iyileşiyormu bilen var mı