Kucugm1122 ben korundum ama 2. Gebeliğim sağlıkli olmadı yine belirli bir süre korunmak önemli ama bu süre bazı insanlara göre uzayabiliyor , kalbinizi değil de vücudunuzu dinleyin ilk düşükten sonra insan hemen yeri dolsun istiyor acele ediyor tabi sağlıklı gebelik yaşayanlar da var ama açıkçası ben o kadar cesur degildim beklememe rağmen sağlıksız oldu , riske atmaya değmez ha 3 ay önce gebe kalmışsınız ha 3 ay sonra