Merhaba anneler. Yüzümün belli yerleri yaklaşık 2 3 aydır sürekli kabuk tutuyor soyuluyor ama geçmiyor bir türlü ve kötü bir görüntü oluşturuyor. Vazelin zeytin yağı kantoron yağı badem yağı arko krem vs ne varsa sürdüm ama geçmiyor. Önereceğiniz düzgün bir yöntem var mı ? 22 haftalık hamileyim aşırı kimyasal kullanmak istemiyorum.