Meveylaa Normalde bir tane alacaktım ama philips in sitesinde indirime girmişti 2 adet 260 ml lik aldım. İlk aylarda kullanmasa bile büyüyünce başlığını değiştiririm hızlı akış takarım dedim. Uyguna bulmasam bir tane alırdım yine de koyardım kenara. Sonraya bırakmayı sevmiyorum. Seçiciyim de, doğumdan hemen sonra falan almak gerekse yada eve geçince, ben ayaklanamazsam başkası da yanlış alır falan,illa kendim alacağım. 🤷🏼♀️