ilaydin Merhaba 26,30 nisan ve 4 Mayıs bir birlikteliğimiz oldu karnımda hafif kasılmalar var ara ara mide bulantısı oluyor ama psikolojikmiş bilemedim biraz acemiyim ne zaman test yapmalıyım normal eczane testinden ###
deryarslan00 ilaydin canım adetten önce yapmak ancak sıkıntıya sokuyor 5 aydır deniyoruz bende ilk başlarda erken yapıyordm negatifi görnce geriliyordm herşeyi belirtiye veriyordm psikolojimi bozuyordu iki aydır adetimi bekledm gecen ay 1 hafta geciktm tam test yapcakken adet oldm bu ay hiç belirtim yoktu 4 gün gecikince bari umutlanmıyım diye yaptım pozitif cıktı ne kadar istesen de düşünmeden olmuyor ama sıkıntı yapma ve adetini bekle benden sana tavsiye inşallah pozitif görürsün 🥰
Sudeki ilaydin canım reglinden 2 önce yapabilirsin ama bence gecikince yapman daha iyi olur bazen hamile olmakta teste çıkmıyor üzülmemek adına dedim bende şuan gecikme bekliyorum reglime 6 gün kaldı çok heyecanlı bir bekleyiş ve doğal olarakta sabırsız belirtileri bende yaşıyorum inşallah hamileyizdir🤲🏻
serpilctn ilaydin adetin üstünden 10 gün geçmesine gerek yok 2 gün geçsin yap zaten bebek varsa anında çıkıyor cift çizgi
Meralciftci Ben baş dönmesi belirtisi ile test yaptım hiç beklemiyordum ve adetime henüz 4 gün vardı. Erken test yapmak sıkıntıya sokabiliyor. Hastanede kan testi verdiğimde doktor bana hcg hormonun çok yüksek değil. Evet 36.20 ancak bu hormon adetten öncede yükselebiliyor adetinin gecikmesinden 1 hafta sonra yeniden kan testi istiyorum demişti ve bende adetimin 1 hafta geçmesini beklemiştim. Aceba var mı yok mu gibi sıkıntıya ve hevese kapılmıştım. Elhamdulillah 27 haftalık hamileyim benim tavsiyem adetini beklemenden yana 🌸