2021 kasım ayında 10 haftalık bebeğimin kalbinin durması sonucu kürtaj oldum . Kürtajdan sonra her iki yumurtalığımda da dermoid kist olduğunu öğrendim ve geçtiğimiz şubat ayında açık kist ameliyatı oldum. Kist sonuçlarım geldi ve doktorum artık gebelik planlaya bileceğimi söyledi . Ve kistimin yenileme ihtimali yüksek olduğu için ne kadar erken gebe kalırsam o kadar iyi olduğunu söyledi. Her iki yumurtalığımdanda kist alındığı için amh değerim düştü biraz. Bu ay gebelik planlamak istiyorum ve gebe kalabilmek için neler yapabilirim önerilerinizi bekliyorum.