tontonhanim Daha çok yolun başındayız ama aklımdan geçen bunlar arasında kaldım erkek olursa sizce hangisi olmalı birde Yakup ismini ikinci isim olarakta yapabiliriz sizce
Cansuadaa tontonhanim aren ismi kız ismi diyebiliyorum ben biz arel koyacaz yakup erim daha guzel bence
zeylifestyles Yakup ismine diğerlerini hiç yakistiramadim. Biri dini biri modern isim hiç uymamişlar maalesef.
tontonhanim zeylifestyles biri kayınbabamın ismi eşim için diğerini de ben modern olsun diye istiyorum ki ben tek işimi kullanıcam büyük ihtimal
tontonhanim Gulsurmeli teşekkür ederim ben tek başına erim istiyordum ama eşim babasının ismi konusunda istekli kırmadım bende 🤗
tontonhanim Cansuadaa bilmiyorum erkek ismidir bu kullanılıyor sanırım unisexs kızlarda Arden var diye biliyorum bende önce Arel derdim de ne bilim Aren bir tık sanki daha iyimiş gibi geldi 🤗 Allah bağışlasın şimdiden sizlere de
tontonhanim zeylifestyles eşim istiyor bende kırmadım şahsen bana kalsa bu 3 isimden birini tek başına koyarım ama kız olursa o tek isim