Ben o kadar merak ediyordum ki 39+6 olmama rağmen hiçbir belirti falan yoktu yalancı doğum kasılmaları başlar diyorlardı onu bile ya yaşamadım ya hissetmedim artık doğmayacak heralde diye düşünürken her şeyin normal olduğu bir güne uyandım sadece gece biraz mide bulantım olmuştu ama onu da pek bağdaştırmamıştım doğum belirtisi ile ve son bir kaç gündür de bacaklarıma bir ağrı saplanıyordu ona da mg eksikliği demişlerdi onu da bağdaştırmamalıyım bu yüzden diye düşündüm ama bence bacak kasılması doğum belirtisiymiş çünkü en çok doğumun olacağı gün kasıldı ve aniden belim ağrımaya başladı hafif hafif kasıklarıma doğru yayıldı ben hiç doğum olacak diye düşünmedim yalancı sancıdır bir kaç gün sürer falan diye düşündüm ama gittikçe sıklaştı artık 5 dk da birden daha kısa bir süre de olmaya başladı ve şiddeti de gittikçe artıyordu lavaboya gittim pembemsi bir sıvı geldi peçeteye, nişan gibi değil de pembemsi çiş gibiydi sümüksü değil sıvıydı hemen banyoya girdim duş aldım sancılarıma çok iyi geldi bu arada duş, çıktıktan sonra sancılar daha da artmıştı artık dayanılacak gibi değildi çıktık hemen hastaneye geldik sancılarım 18.28 gibi başladı 19.30 gibi hastanedeydim 4 cm açılma vardı doğum başlamıştı nst ye bağladılar korkutmak istemem ama herkesin farklıdır zaten hem acı Eşiği hem de doğum sancısı ben çok ağrı hissediyordum bide bu ağrı üstüne mide bulantısı başladı kaç kere kustum iki büklüm oldum kusmaktan derken NST de yatamadım bir türlü yan dön dediler ama canım nasıl acıyor yerimde duramıyorum ve sonra ebe geldi çocuğun kalp atışları düşüyor sezaryene girmen gerekecek falan dedi ben de o sancıyla iki kere sordum hayati tehlikesi mi var yani normal olmaz mı dedim var tabii falan dedi sen istersen normal olur ama riskli falan gibisinden bir şeyler dedi çok muallakta konuştu o kadar gıcıktı ki ebe yani doğru düzgün açıklamayıp 10 sn de karar vermemi bekliyor… Ebe öyle deyince eğer hayati tehlikesi varsa bebekle alakalı sorun olacak sezaryen olsun dedim ve hemen sezaryene aldılar.. Normal doğumu çok istiyordum maalesef olmadı ancak ebelerin uğraşmamak için sezaryen dediklerini düşünüyorum o canımı sıkıyor biraz ama olan oldu artık ne olursa olsun o riski göze alamazdım, doğurmayı bekleyen anneler sabredin hiçbir belirti yokken aniden gelebiliyor özellikle son günler geçmek bilmiyor kendimden biliyorum ama illa ki geçiyor bir şekilde ve bebeğini kucağına alıyorsun çok garip bir his isteyen herkese nasip olur umarım 😍🙏🏻🤍