Henüz 24+5 haftalığız ama şimdiden doğumu düşünmeye başlıyor insan 😅 kızlar biz ailemizden uzakta yaşıyoruz bir tane bile akrabamız yok burada 1-2 arkadaşımız var sadece. Hayırlısıyla araştırma hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ama merak ettiğim şeyler var. Bu işte hastane çikolatasdır vs. şeylere ihtiyacım olmayacak bu durumda değil mi süslü bir lohusa takımı da gerekmez herhalde çünkü ne profesyonel bir çekim olur ne de kimse gelir gider. Belki annem ve kaynanam gelir ama zaten devlet diye odaya kimseyi almazlar herhalde. Devlette veya gurbette doğum yapan veya yapacak analar beni bi aydınlatsa 😁