babysare
Evet☹️ Çatı ağrısı var mı sen de ? Gece sağ sola dönerken işkence çekiyorum resmen çok şükür başka bi ağrım yok bu ağrı ve batmadan başka? Acaba diyorum bebek döndü mü ondan mı böyle oluyor😂 ay sonun da kontrole gidicem en son 28 haftalıkken gitmiştim. Doğum hakkın da bişi der mi veya nst falan alır mı beni? Aynıyız senle gittiğin zaman bana da bilgi verir misin nst konusun da.😊