Hanımlar merhaba 33 haftalık hamileyim ve inanılmaz diş ağrısı çekiyorum hastaneye gittim acil bölümünden serumdan başka bişey vermiyorlar parol içeriyor ve en geç 2 saate kadar etkisi geçiyor ne yapmam lazım evde ise bütün doğal ağrı kesici yöntemlerini denedim ama ne fayda😑 acaba doğal yöntem bir başka etkileyici önerileriniz var mı 🥰