koalamiyim haftaya gireceğim gün sancım çıktı, açılma da vardı ilaçla durduruldu. Bebek 2 aydır doğum pozisyonunda zaten. Bugün yarın doğurursun dediler ama üstünden 2 hafta geçti, gelen giden yok şu an🙈