Deletedmom_78 Kızlar ben diş çektirmeye gittim gebelik süphesi var diye sağlık ocağına gittim sabah kan verdim eğer gebelik varsa çıkarmı çünkü son adet tarihim 11 nisan birde öğleden sonra mı çıkar yoksa yarına mı kalır bilen varsa yazabilir mi
Serraee Deletedmom_78 gebelik varsa kesin cıkar sonucun ne zaman cıkacagı sizin saglık ocagınıza baglı mesela ben annemin evinin orda kan verince ertesi gün cıkıyor kendi evimin ordakinde sabah verince ikindi gibi cıkıyor
Serraee Deletedmom_78 pardon ben yanlış anlamışım kesin mi bilemem ama genelde kanda hemen cıkıyor diyorlar ben hic o kadar erken test yapmamıştım 😀
Mylifebebis Deletedmom_78 sağlık ocağının labaratuvar sistemine gir barkodun varsa hiç beklemene bile gerek kalmaz sonuç çıktığı gibi görürsün öğleden sonra ama e nabız ve doktorun sistemine ertesi gün düşüyor
Deletedmom_78 Mtzkuzum LyllyL Serraee bana doktor dedi tam kan mı alalım yoksa sade beta mı dedim sade beta o zman dedi öğlenden sonra çıkar hemşireye sordum oda yarın çıkar dedi kafamda deli sorularrrrr 😄
LyllyL Bende bu sabah gidip kan verdim yarın öğlen 13.30 gibi gel dedi doktor ama sağlık ocağına göre değişirmi bilmiyorum
LyllyL Deletedmom_78 ozaman beta HCG dir oda sanırım 3 saatte çıkıyor ama degisiyo sağlık ocağına göre
benito Deletedmom_78 e nabıza düşer sonuçlarınız. Ben hep oradan takip ediyorum ve özeldeki doktorumda oradan bakıyor