Haleti_ruhiyem Merhabalar 8+2 olduk bizde çok şükür 🙏 mide bulantısı kusma yokken herşeyden yemeğe çalışıyorum 😅 ancak çok halsizim uzun süre ayakta kalınca başım dolanıyor 🙄
Morkelebek26 Selinayyy 5+2 yim çok yağlı yediğimde boğazım yanıyor hafif şeyler tüketmek her zamn iyidir sanırım 😊 ve mide bulantısı istifra çok erken başladı bende zorluyor ama bunada şükür sağlıklı olsunda 😊🤲
seriseri10 Durulay3 bende 8+2′yim.canim bugün itibariyle aldım bakalım trendyoldan geldi ama bir ay daha bekliyim dedim bebeğe Bir zararı olmaz inşallah ya bı arkadaşım gelişmez bebek dedi çok üzüldüm 🥺
Durulay3 seriseri10 hayır kuzum bazı bebekler 5 aya kadar eniyorlar içiyorsa ver ama kes de yavaş yavaş bugün doktora gıttım doktor 10 haftalık dedı maşallah hersey iyi dedi 🌹🙏🏻
seriseri10 Durulay3 benimde sezeryan canım valla korkuyorum ikinci sezeryanim nasıl olcak diye ilki çok kötü geçmedi çok şükür 😊
Durulay3 seriseri10 ya benımde sesryan öyle kötü degıldı açıkcası bende korkuyorum Allah sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah güzel geçer 😍🫶🏻