Nebyaa Busakts benimki 34. Haftada 2660 gramdi. Sizin biraz tombis olacak ama gebelik şekeri vs varsa dikkat edin çok kilo da iyi değil
Busakts Defnenin_ebeveyni amin canım hiç bilmediğim için az mı acaba dedim sancı çıktı nstde çünkü erken doğar mı diye korktum da
EssoSavve Busakts kız benim bebeğim 33+4 te 2206 çıktı sen iyi mi die soruyorsun maşallah 😍 Bende az diye düşünüyorum ama bilemiyorum da 3 haftada umarım 3 üstüne çıkar 😩 sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻
Defnenin_ebeveyni İnşallah öyle bir durum yaşanmaz ama en kötü ihtimalle doğsa bile kilosu gelişimi güzel bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
MerveeD Nebyaa sizinle aynıydı sanırım haftamız naptın nasıl gıdıyor belli mi dogum, 38 haftalık olduk bugun 4 de kontrolum var cok merak edıyorum ne dıcek dıye 🤷♀️🤷♀️
Nebyaa MerveeD bende yarın gideceğim hastaneye. Bende merak ediyorum ya en ufak bi sancida hava uçuyorum ama hemen geciyo gelmicek gibi duruyor şimdilik 🤣 🤣
Meri3220 Busakts benimde öyleydi 34 haftada 2800dü 1 hafta önden gidiyor demişti Dr ama benim gebelik şekerim çıkmıştı çok dikkat ediyorum yediklerime dr bişey demedi herşey yolunda demişti
MerveeD Nebyaa Aynen bende hemen panik yapıyorum hc hazır degılım 🙈🙈 şimdi nst ye girdim bakalım ne dıcek doktor
Meri3220 Busakts amin cümlemizin inşallah ama maalesef dönmemiş makat geliş pazartesi tekrar kontrole gidicem gün verecek sezaryan için çünkü hala dönmedi, Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin hepimize 🤗
Busakts Bebek-C yaa öyle mi acaba bugun nstde sancı çıktı erken gelirse diye telaş ettim ben de hiç değilse kilosu biraz iyi olsun
Bebek-C Busakts iyi iyi merak etmeyin. Arkadaşım 35. haftada 2250 gram doğurdu çok şükür sağlığı da yerinde. Rabbim hayırlı sağlıklı doğum ve bebiş nasip etsin 🤗