Merhaba sevgili anne adayları. Biliyorsunuz ki hamileler iş bulamıyor ya da her yerde çalışamıyor. Ülkenin durumu da belli. Yetiştiremiyoruz artık hiç birşeyi. Bakıyorum ne yapabilirim eşime destek olabilirim diye. Adam fazla mesai yapmaktan hasta olacak korkuyorum. Elimi taşın altına koymam lazım. Var mı sizlerin evde yaptığı iş ya da fikir verebilir misiniz ne yapabilirim diye ? İstanbul’da oturuyorum. Teşekkürler şimdiden kızlar 💜