bsnrd Anneler kızım yarın üç aylık oluyor rota aşısı yaptırmak istyrm.siz tam kaç aylk yaptrdniz tam 3te mi ya da 3ay 15gnlk falan mı ve rota aşısını nerede reçete ettrdiniz.daha sonra yan etki oldu mu
deno1 bsnrd 3 ayda yaptırdım suan 5 aylik bu ay tekrar yaptircaz eczaneden aldık ama özel hastanede doktor indirimli eczaneden getiriyorlar
Sapsikanne bsnrd bizim doktorumuz 2 aylıkken başlattı yan etki olmadı özel hastanede yaptırdım zamanını geçirmeyin mutlaka yaptırın dün bir arkadaşım hastanede 9 aylık bir bebeğin bu hastalıktan öldüğünü görmüş sakın ihmal etmeyin
Eylul2019 bsnrd ozel asi ve parayla aliyorsunuz.2 sene once 400 liraydu suan ne kadar bilmiyorm.doktorum bana yaptirmasan olur,devlet asilarini ihmal etme yeter demisti ben yaptirmadm hic de sorun olmadi
bsnrd deno1 tam üç muydu peki.benm de yarn üç ay oluyo ama sağlk ocagnda vurdurucm.peki yan etkisi oldu mu 🙂
Deletedmom727271 3 ve 5. aylarda yapılıyor özel bir aşı devlet karşılamıyor. Ağızdan damla olarak veriliyor. İğne değil. Genelde yan etkisi yok bizde olmamıştı. ama oladabilir tabi. Eczaneden alıp sağlık ocağında ki takipçi ebeniz yapıyor yine.
bsnrd Deletedmom727271 evet biliyorum tesekkrler.tarihi kacrmktn korkuyorum da aradm acmiyorlar malesef teli 🙂
deno1 bsnrd yok olmadı canım zaten ağızdan veriliyor acken götür içsin bizimki zor içti tam üç degildi üçüncü ay bitiyordu
Deletedmom727271 bsnrd tarihi çok fazla kaçırmamaya çalışın. 2 3 gün den bişi olmaz ama fazlası sıkıntı yapabilir. 😊
Seross10 bsnrd doktorumuz vurulmasını öneriirm dedi eczaneden aldım sağlık ocağına hemen gidip yaptırdık
bsnrd Deletedmom727271 ya aryorum acmiyolr acsalar soracm gidcm sağlk ocagnda günler var o yuzdn kafama göre de gidemiyorum tesekkrler 🙂