Kızlar merhaba doktorum progestan vajinal fitil kullanmamı söylemişti 5 gece daha öncede yazmıştım hatırlayanlariniz vardır belki kullandım geçen hafta pazartesi bitti ilaç bitince 10 gün içinde regli olursun dedi geçen ay mesela kullandım 7. Günümde olmuştum ama bugün 10. Gün hala regli olmadım . Evde kaset test yaptım negatif bu durumu yaşayanlar var mı ?