Minik181818 Kizlar 2.hamileligim oglunda 9 ay kullanmistim simdi tekrar kullanmam gerekiyor raporlu oldugu halde 250 tl ucret cikardilar katilim payliymisss diye onceki gebeligimde ucret odememistim siz ucret oduyormusunuz igneyi alirken raporlu oldugu halde
Deletedmom_12 Minik181818 rapor cikarttirdigim.halde 45 tanesine 450 gibi bisey vermisti kayinbabam ole hatirliyorum
Kubra_salar Minik181818 Canım merhaba hangi değerin heterozigot benimde sonucum yeni çıktı ama bilemedim aynı mı
siringokce Canım oksaparda ücret çıkarıyorlar biz doktorla konuşup enox yazdırmıştık ve 4 kutusuna 25 lira gibi bir ücret ödemiştik