@“Anne41” bende özel bi şirkette çalışıyorum hakkımı asla yedirmeyenlerdendim. Çatır çatır tazminatımı alıp çıktım, oda şöyle oldu son zamnlarda sağlık sorunlarım cıkmıstı bel fıtığı dizlerde sıvı kaybı falan işim gereği hep ayak üstü calısıyoduk artık dayanamıyodum geçtim müdürün karsısına dedim artık daha dayanamıyorum ayakta duramıyorum onca yılım emeğim var ya şirkete söyleyin anlaşarak tazminatımı versinler yada ben çalışamaz raporu her türlü alıp tazmınatımı alırım ama güzellikle bitsin bu iş sizde uğraşmayın bende falan o şekilde şirkete sundular kabul ettiler ama tabi benim şartım bitmemişti😃 ha dedim birde işsizlik maaşı da almak istiyorum o şekilde ayarlayın çıkışımı 10 ay da işsizlik maaşı aldım😁