Bana folicia isimli bir folik asit verildi ve günde iki kez kullanmam söylendi kilom fazla diye ama çoğu doktorda 1 kezden fazla almamalısınız diyor . Onu diyen doktoru bıraktım farklı sebeplerden , farklı bir yere devam randevu aldım onada 1 hafta var henüz şu an 1 kez mi 2 kez mi içsem acaba diye düşünüyorum