guzel_anne1 Kızlar 34 haftalık oldum şükür iki gündür sol kasıklarım da bir ağrı anlatamam ara ara geliyor, bugün de belim biraz ağrıyor tuvalet desen orda yatıyorum resmen gidip gelmekten gına geldi sizce doğum yakın mı ya ? Yoksa normal Mİ böyle olması
Guler123_ guzel_anne1 aynı şey bende de var son 1 saattir geçmeyen kasık ağrım var kahvaltı yapıp uzandım hemen gene geçmedi
MerveeD guzel_anne1 O haftalarda aynı durumdaydım ve acıle gttım 1 hafta sürdü agrım bel ve kasık agrısı ama cok feci bir agrıdı doktor bebek dogum pozisyonuna gecıyor o yuzden agrın olur bu haftalar dedi smdı 38 haftalıgım agrım sızım yok şükür
guzel_anne1 Guler123_ ben de de ya kalçamın üst kısmı bel bölgem de de ağırlar var nasıl geçer geçer mi doğum yakın mı normal bu ağrılar kafam da deli sorular
minik4550 Guler123_ bende 30 haftadayim bayramın 1 gününden beri böyle kasik ağrısı yaşıyorum çok kötü hissediyorum 😔
MerveeD ezg6119 4 de randevum henüz gitmedim cok şükür bidaha hc agrım olmadı o gün cok korkmustum saatlerce gecmeyınce 🤲🙏 tesekkur ederım sorduğunuz için
ozlem5757_ Bnde 35deym kızlar ama o kasılmalar olur doğum sancısı başka bişy kasılmalar başka bişy bebek rahime doğru geçtikçe kasılmalar oluyr hemen doktora gitmeyn yani boşuna gitmiş olursunuz 2 3 gündür bnmde sol tarafmda çok kasılmalar var bebek dönüo sanırm 1 saat falan hiç kımıldayamıorm bile yerimden oldğm yerde kalıyrm 2 büklüm