https://imgyukle.com/i/Rmx2WM 12 haftalık cinsiyet tahmininde bulunur musunuz ?
Anlayanlar lütfen bakabilir mi ?
Bence erkek içime doğdu bende 18+2 günlük hamileyim ama benim tostik prenses
06melikegizem maşallah Allah im bağışlasın. Teşekkürler
Erkek bence
izobellaaa-_- teşekkür ederim
Bence kız 😍 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
azrin teşekkür ederim
Aselasaf aminnn cumlemizinkini inssss