Aayseakdag Kızlar 14+1 haftalığız. Başından beri ağır mide bulantısı yaşıyorum serumlar vs hak getire. Doktorum onzyd vermişti kullanırken çok rahatım ama dün bırak artık dedi. Ölüyorum bulantıdan 😢😢😢😢😢 ne zaman bitecek bu durum 😭😭😭
denizefe bende merak edıyorum ılk gebelıgımde hıxbırsey bılmeden gectı gıttı bunda ölüyorum esimde kurban olurum heveslenıyo kız bu sefer kesin bılantın var dıyo😂benı dusunen yok