Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde bebek kanala girmemişti yarın tekrar gideceğim tam 40 hafta oluyor yine girmediyse yüksek ihtimal sezeryan diyecek ama suni sancıyla bebek doğum kanalına yerleşir mi var mı böyle bir deneyimi olan ? Suni sancıyı çekip sezeryana alınmak istemiyorum açıkçası ama normal doğum diye hep kendimi hazırlamıştım çok karışık aklım