Merhaba hanımlar Yaklaşık 3 hafta önce otururken sırtımda keskin bi acı hissettim sanki içime batıyor gibi eşim baktığında omurgamın hemen yanında bi şişlik farkettik çok uzun süre oturduğumda ya da ayakta durduğum da ağrımaya başlıyor. 28 haftalık hamileyim böyle bi olay başına gelen oldu mu ? (Hastaneye gittim ama röntgen çekilemeyeceği için ultrasona yönlendirdiler ona da 1 ay sonra randevu verdiler)