Ormanmeyveli Kizlar önce devletten almıştım randevu sonra yorumlari okudum5 dakika bile sürmedi diyenler var. Bende birde özelden aldım randevu. Özele gitmeye karar verdim. Devlettekini iptal edeyim ki yoksa ikisinede gireyim mi?
Nskyhn Ormanmeyveli bence devlete gidip hiç uğraşma direkt özelden rahatça baktır benim dokturum 50 dakika falan bakıyor. Devletteki zaten normal muayene 3 dk detaylı en fazla 15 dk oluyormuş 15 dk da ne yapacak ki zaten. Direkt özele git derim ben bebisi izleye izleye baktırirsin
cileklicookie Ormanmeyveli ben devlette 45 dk baktirdim valla hastaneden hastaneye göre değişiyor bu durum
-MinikveAnnesi- Ormanmeyveli bence özele gitmeye karar verdiysen iptal et ki başkası yararlansın randevu bulunmuyor çünkü bende devlet icin az sürdüğünü duydugumdan ve randevu bulamadıgımdan mecbur özelden aldım