38+5 haftadayim doktor kontrolüm vardı acilmam güzelmiş 4 de tekrar gel denildi Altan bakıldı Nişan dün gece geldi artık doğsun da istiyorum ara ara sancim var belde kasikta suni sanci istesem mi yani sanci zaten var en azından bir an önce doğumum olsun