Kızlar devlete gidiyorum refakatçi olarak da sanırım kimse olmicak yanımda belli değil daha doğrusu. Eşimide odalar ortak olduğu için kabul etmiyorlarmis erkek. Nasıl olur tek kişi refakatcisiz baya Bi kafama takıyorum aslında. Kaynanam gelecek ama yurtdisinda evraklarını halletmeye çalışıyor yetisemeyebilir dogumuma.
Kendi ailemde bazı sebeplerden dolayı gelemiyorlar. Aranızda hiç tek başına doğurup odada kalan varmi ? Nasıl olur zormu ? Yani Nasıl bir ortam nasıl bir durum hiç bilmediğim için merak ediyorum. Hemşireler yardımcı olurmu ? Ne biliyim ya ilk dogumum tek olmaktan biraz tırsıyorum açıkçası.