annelikheyecanim ben 16.haftamda istemiştim şuan uzaylı gibi yüzü o yüzden vermiyim dedi biraz kilo alsın da toplasın kendini büyüdükçe yüzü şekil alacak öyle güzel poz olarak alırsın dedi mantıklı geldi vermişti ama birkaç hafta sonra kendi kadın doğumcum verdi 🙂sonra detaylıya 21 de gittik eliyle yüzünü kapattığı için alamadık renkli bide detaylı ultrason yapan perinatolog doktorum ben resim vermiyorum güzel poz yakaliyim çekin telefondan dedi ama maalesef elini çekmediği için yüzünü tam göremedik renkli fotoğraf çekmek için bebeğe ısı veriliyormuş o yüzden doktor renkli vermiyormuş bebeğe zararlı olmasın diye 🙂