Bende okb’yim. 7 ay sabrettikten sonra psikatrye gittim. Stress seviyem çok yükselmiş, artık tansiyonum fırlamaya başlamıştı. Lustral 50 mg verdi dr. Kullanan hamile hastalarım var, bir sakıncası olmadı dedi. Kullandım bende. Sende bekleme git. Okbnin verdigi stres bebeğe daha çok zarar verirmiş. Şuan 1 haftalık lohusayım. Süte geçer diye içmiyorum Biraz daha sabredeyim mecbur emzirmeyi bırakıcam. Allah yardımcımız olsun :)