Cansugamze_ tabikide tutuyormu tahminleriniz peki ilk bebeğim kız bakalım bu ne olacak kızda olsa benim erkekte evlat hayırlı ve sağlıklı olsun yeter tabi erkek olursa bir kızım brde oğlum olmuş olur iki annelik duygusunuda tatmış olurum ama tabi önce allah neyi nasip etmişse evladım yani😬🥰🥰