NehirCeylan123 32.haftada çalışabilir raporu alıp o şekilde izin kullanmanız lazımdı ki çok saçma olmuş yani madem izin kullanıyorsunuz, şu an doğum iznine ayrılıp doğum sonrası analık izni bitiminde yıllık izinlerinizi kullanabilirdiniz..böyle pek bi şey değişmeyecek sizin için ve eğer 32de çalışabilir raporu almadıysanız sıkıntı