Anneler selam🙋♀️
Bebeğim 27 günlük emziriyorum sütüm de var yutkunduğunu da duyuyorum iki göğüsüm de boşalıyor ama memeyi bırakıp uykuya geçtiği an ağzıyla meme arıyo ve uyanıyo her ağladığında meme arıyo hiç ayrı kalmıyor memeden iki gecedir de hiç uyumuyor zaten
Sorum şu herkes emzik vermem gerektiğini söylüyor ama çene yapısını bozar diye ve meme reddi Yaşar diye korkuyorum aranızda emzik gerip meme reddi yaşamayan veya çene yapısını bozmadı diyen var mı birde hangi emzik markası en iyisi