Bendede vardı çok küçük bir operasyon, 1,5 yıldır evliyim bu saate kadar hamile kalamamıştım doktorlar sadece perde olduğunu onunda dışında bir sıkıntı olmadığını söylemişlerdi. Perdeninde hamile kalmaya engel olmadığını ama hamile kalırsan düşük riski olabileceğini söyledi. Ben bu durumu çok kafaya takınca bu operasyonu olmak istedim. Şehir dışında oldum aynı gün Ankara’ya döndüm. Üzerinden bir adet geçti.( zaten ilişki o adete kadar olmadı) Dahada adet görmedim şuanda 7 haftalık hamileyim 😊 psikolojik mi yoksa perdeden dolayı mı bilmiyorum. Umarım sizin içinde her şey güzel olur 🌸🌿