Fatmaclk96 Yarın 6+2 olcaz doktora gidicez en son keseyi görememiştik dua edin inşallah görelim keseyide bebeğide kalp atışlarınıda duyalım çok heyecanlı hissediyorum 🙈❤️ inşallah herşey çok sağlıklı şekilde ilerler
Ceila İnşallah duyarsınız. Duymazsanız da endişe etmeyin 😇 7-8 haftaya kadar duyulmaması normal demişti benim doktorum. Beklemek istemediğim için vajinal muayene istemiştim:) şimdi 22+1iz