Yarenn92 Selam arkadaşlar bu hastaneye gidip memnun kalan varmı birde hangi kadın doğum doktoru ilgili biri olsun istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
iremss Yarenn92 2020 şubatta doğm yaptm orda şmdi 2. Gebeliğim yine aynı yerde aynı doktorlaym derya yaşar doktorum
Yarenn92 Ebrugy sende mi oraya gidiyorsun aslında benim doktorum vardı ama ayrıldı hastaneden şimdi yeni birini bulmam lazım
Ebrugy Yarenn92 ben acıbadem baglantiliyim ama çok uçuk fiyatlar medipolu araştırıyor dum Elif ve Nagihan hanımı tavsiye ediyorlar bilemedim
Yarenn92 iremss bi bakayım anladığım kadarıyla memnunsun ben önceden 1 düşük yaşamıştım ondan 2 nci de çok korkuyorum bişey olur diye doktorumun iyi ve ilgili biri olmasını istiyorum
tdincel iremss ilgili bi doktor mu ? Medipolde çok tavsiye edilen nagihan Kaya ya gittim kadın telefonlara mesajlara cevap vermiyor, duygu ışıl gencere gittim aşırı hızlı konuşuyor ve çok yoğun olduğu için başından savar gibi tavırları
tdincel Medipol mega hastanesi ve ekibi donanımlı gerçekten koordineli çalışıyorlar ve bana güven veren bir kurum fakat doğru doktoru bulmak zor me yazıkki
Yarenn92 tdincel evet hastane olarak memnunum ama kadın doğum doktoru bilemiyorum hangine gitsem benim doktorum iyiydi ama çıktı maalesef
Ebrugy Yarenn92 ahh ahh sizde benim kafadansiniz riskli gebelik yaşıyorum tüp bebek o yüzden ilgili doktor istiyorum Allah var kendi doktorum harika bir insan ama dediğim gibi doğum ücretleri çok fazla Allah yardımcımız olsun diyorum hayırlısı benim doktorda ona devam edeyim karşımıza hayırlı birşey çıksın diyorum
iremss Yarenn92 ben doktorumdan çok memnunum ama herkesin durumu farklı tabi deneyebilirsnz aynı hastanede başka doktorla mesela sorun yaşamıştm doktor deişkliği yapmştm riskli gebelik yaşamadm bu yüzden isteklerinizi karşılar mı bişi demym
Yarenn92 Ebrugy bizde tüp bebek yaptırıcaktık doktor rahim filmi çektirmemi söyledim o ay da hamile kalmışım inşallah Hayırlısıyla devam eder ve sağlıkla kavuruşuruz