Ya hanımlar bir şey soracağım şimdi benim nst de sacılarım çıktı 80-75-50-75 gibi hep ama ben hissetmiyorum hiç bunları sizin böyle oldu mu doktor daha kanal da değil bebek nişanını suyunu takip et dedi ağrıların varmış hissetmiyor musun dedi hissetmiyorum hiç nst de böyle çıkıp ne zaman doğum yaptınız acaba ben daha 36+2 yim bu arada 🤗