aybukebozkurt 2 tane 200 ml lierac ve 4 adet 125 lik bio oil bitirdim. bişey keşfettim vücut tipine göre çatlıyoruz bunu farkettim. Genetik diyolar yalan !! annem ve ablamda çok az çatlak var benim yanlarım basenlerim karnımın altı göğsüm üst iç bacak alt arka bacak yani çatlamayan bi avuç içim galiba 😂 sebebide etim çok sert o yüzden bu kadar çatladım. Ben bu kdar çatlamadım bak diye gösterenleri elliyorum etleri vıcık vıcık 🙄
Yani etin yumuşaksa az çatlıyosun yada çatlamıyosun