Berfin-bektass özelde yaptırdıysanız o yüzden çok tutmuş olabilir canım sorun olduğunu düşünmüyorum açıkçası devlet hastanesinde sıkıntı gördüğünde sadece uzun uzadıya tutuyormuş rapor daha önce oraya giden arkadaşlarım o şekilde söyledi eğer sorun görseydi yazar ya da söylerdi herhangi bir şey söylemedi ve kısa tuttuysa sorun yoktur dedi özel ve başka devlet hastaneleri farklı olabiliyor sizinkiyle benimkini kıyaslayıp siz içinizi bulandırmayın ☺️