Kizlar 9 gün önce gebelik testi yaptim positiv cikti en son sali gün beta hcg 1037 cikti fakat kese hl gözükmedi carsamba kanamam oldu ve doktor kistim oldugunj syledi.Yarin tekrar kan verip bakilcak eğer yarinda kese gözükmezse ama kan degerlerim yüksek olursa doltorum büyük bi ihtimal dis gebelik olabilir dedi kanamalar ve agrilardi kistten dolayi olabilir dedi böyle bir durum yasayan var mi 🥺